111 mill. nettklikk

At Finnmarksløpet er «big business» kommer tydelig frem når trafikken over hundeløpets nettside analyseres. I fjor hadde løpet 57 millioner klikk på nettsiden.

I år er tallet økt til det dobbelte; til 111 millioner klikk!

Dette meldte Finnmark Dagblad i går. Nå vurderes det seriøst å utstyre alle utøverne med egne kamera, slik at nettbrukerne kan se hva som skjer gjennom hele løpet.

Redaktøren anbefaler
 

Altaposten ønsker en åpen og saklig debatt. Vi fjerner fortløpende innlegg som er rasistiske, sjikanøse eller strider mot etikk og lovverk. Vi krever at du bruker ditt egentlige navn og oppfordrer alle til å være saklig og vise respekt for andres meninger.

Rolf Edmund Lund, ansvarlig redaktør
Leses nå
 

Hyllet Opgård

Næringslivet hedret entreprenør-veteran.

Pengedryss til idretten

Fondspenger til syv idrettslag i Finnmark.

Trenger 4000 lærere

– Behov for statlige tiltak.

– Jeg vet ikke hvor de skal sende meg

Video: Roland Ouendeno har bodd et halvt liv i Alta. Nå er det over.

– Ingalill strålte for Alta

Finnmark Ap tror de skal vinne Alta-velgerne og sikre tre mandat.

– Ny og spennende erfaring

Alta Vocale øver for fullt til sitt største oppdrag hittil i karrieren.

– Skuffende av Finnmark Ap

– Lytter ikke til framtidens generasjoner.

– En bekymring fra vår side

Finnmarkskvinnene sluntrer unna livsviktig underlivsundersøkelse.

– Vi kjenner kvinnekroppen

Jordmødrene tar gjerne hånd om «kvinneplagene».