111 mill. nettklikk

At Finnmarksløpet er «big business» kommer tydelig frem når trafikken over hundeløpets nettside analyseres. I fjor hadde løpet 57 millioner klikk på nettsiden.

I år er tallet økt til det dobbelte; til 111 millioner klikk!

Dette meldte Finnmark Dagblad i går. Nå vurderes det seriøst å utstyre alle utøverne med egne kamera, slik at nettbrukerne kan se hva som skjer gjennom hele løpet.

Les mer om samme tema
 
Redaktøren anbefaler
 

Altaposten ønsker en åpen og saklig debatt. Vi fjerner fortløpende innlegg som er rasistiske, sjikanøse eller strider mot etikk og lovverk. Vi krever at du bruker ditt egentlige navn og oppfordrer alle til å være saklig og vise respekt for andres meninger.

Rolf Edmund Lund, ansvarlig redaktør

– I år slår vi på stortromma

Dagny er en av flere artister som skal lage stemning når City scene fyller ti år.

Mistet lappen

Ung dame for hard på gassen på riksveien.

– Det var en flokk med mennesker

– Politi og ordfører må være med i 17. maitoget i Kautokeino.

– Tror dette er kraftig overdrevet

Altamann mener mopedungdommen får ufortjent mye pepper.

Høy Trump-faktor

Se bildene som får frem Hillbilly-følelsen!

fotball

Strålte i Øksfjord

Mygg- og minilagene fra Alta sørget for fotballfest i Vassdalen.

fotball

Tapte for serielederen

Bjørnevatn ble for sterke på Coop-banen.

– Mange gamle minner her ja

Minner om hva som har foregått inni bilene dukker hyppig opp under et veteranbiltreff.