111 mill. nettklikk

At Finnmarksløpet er «big business» kommer tydelig frem når trafikken over hundeløpets nettside analyseres. I fjor hadde løpet 57 millioner klikk på nettsiden.

I år er tallet økt til det dobbelte; til 111 millioner klikk!

Dette meldte Finnmark Dagblad i går. Nå vurderes det seriøst å utstyre alle utøverne med egne kamera, slik at nettbrukerne kan se hva som skjer gjennom hele løpet.

Redaktøren anbefaler

Altaposten ønsker en åpen og saklig debatt. Vi fjerner fortløpende innlegg som er rasistiske, sjikanøse eller strider mot etikk og lovverk. Vi krever at du bruker ditt egentlige navn og oppfordrer alle til å være saklig og vise respekt for andres meninger.

Rolf Edmund Lund, ansvarlig redaktør
Leses nå
Siste nytt

fotball

Sender ut spioner

BUL-sjefen tar ingen sjanser.

leder

Stjernøya for alle

– Høyesterettsdommen er en seier for allmuen og felles bruk av arealene i Finnmark.

Tid for rosa sløyfer igjen

Rosa sløyfe-aksjonen 2016 er viet brystkreft og arv.

Mener norsktalende blir diskriminert

– Det er helt uakseptabelt!

Signerte linjeavtale

Avtalen i boks med giganter.

Tar foreldrene i skole

Elevene på Tverrelvdalen skole forsøker å lære foreldrene å bli miljøbevisste.

Vil gjenta suksessen med «Førjulsfezt»

– Møter alt av kjentfolk på én og samme plass.

Se dagens TV Nord-sending

Torsdag 29. september