111 mill. nettklikk

At Finnmarksløpet er «big business» kommer tydelig frem når trafikken over hundeløpets nettside analyseres. I fjor hadde løpet 57 millioner klikk på nettsiden.

I år er tallet økt til det dobbelte; til 111 millioner klikk!

Dette meldte Finnmark Dagblad i går. Nå vurderes det seriøst å utstyre alle utøverne med egne kamera, slik at nettbrukerne kan se hva som skjer gjennom hele løpet.

Redaktøren anbefaler

Altaposten ønsker en åpen og saklig debatt. Vi fjerner fortløpende innlegg som er rasistiske, sjikanøse eller strider mot etikk og lovverk. Vi krever at du bruker ditt egentlige navn og oppfordrer alle til å være saklig og vise respekt for andres meninger.

Rolf Edmund Lund, ansvarlig redaktør
Leses nå
Siste nytt

Slik er de nye sedlene

Den nye serien «Havet» har får maritime motiver.

– Har tatt lang tid

Rådmannen får støtte i erstatningssak.

Rørende, koselig og stemningsfullt

Manet fram julestemning – og noen tårer.

– Hun er en fantastisk dame

Lilly stiller opp for alle, men ønsker ikke noen «skrytesak» i avisa.

– Avslutt skandalen på Årøya

– Spol tilbake til start.

– Miljø og klima må gå hånd i hånd

Kommunen vil bli mer klimavennlig –helst så billig som mulig.

– Dette er helt fantastisk!

Gavedryss til ny fødeseng.