111 mill. nettklikk

At Finnmarksløpet er «big business» kommer tydelig frem når trafikken over hundeløpets nettside analyseres. I fjor hadde løpet 57 millioner klikk på nettsiden.

I år er tallet økt til det dobbelte; til 111 millioner klikk!

Dette meldte Finnmark Dagblad i går. Nå vurderes det seriøst å utstyre alle utøverne med egne kamera, slik at nettbrukerne kan se hva som skjer gjennom hele løpet.

Les mer om samme tema
 
Redaktøren anbefaler
 

Altaposten ønsker en åpen og saklig debatt. Vi fjerner fortløpende innlegg som er rasistiske, sjikanøse eller strider mot etikk og lovverk. Vi krever at du bruker ditt egentlige navn og oppfordrer alle til å være saklig og vise respekt for andres meninger.

Rolf Edmund Lund, ansvarlig redaktør

– Jeg tenkte; farger, jaja. Jeg hadde faktisk tenkt å begynne å fikle med mobilen

Næringslivsgutta i Alta ble tatt på senga av fargeklatten Dagny.

Fulgte bombefly

Norske jagerfly fulgte russiske bombefly ved Tromsø.

Ser internett i det meste

Jørn Roar Pedersen øyner gull i «tingenes internett».

– Det er helt forkastelig at noen kan oppføre seg sånn. Enda voksne folk!

Tenåringsgutter sjokkerte over voksne menns oppførsel over unge jenter.

Se hva vararepresentanten sa fra talerstolen

Ingen hadde forventet innspillet fra vararepresentanten i kommunestyret.

Kaster nytt lys over Alta-aksjonen

Ny utstilling gir verdifulle perspektiver.

leder

Link til unge gründere

– Vi har mistanke om at det var en genistrek å sette et knippe kvinner til å revitalisere Finnmarkskonferansen.

– Heldigvis ville hun synge med Alta vocale

Benedicte Adrian er en av flere stjerner som skal sørge for julestemning i Alta.